Draudimo sąskaita užrakinta lėšomis? 2 dalykai, kuriuos reikia padaryti

Post Reply
bitexchange
Site Admin
Posts: 184
Joined: Tue Apr 03, 2018 2:12 pm

Draudimo sąskaita užrakinta lėšomis? 2 dalykai, kuriuos reikia padaryti

Post by bitexchange »

Tai apmaudi patirtis, kai jūsų „Binance“ sąskaita užrakinta naudojant viduje esančias lėšas. Tai netgi labai apmaudu, kai „Binance“ palaikymo komanda nereaguoja, o jūs vėl ir vėl sulaukiate to paties atsakymo. Socialinėje žiniasklaidoje pasirodė nerimą keliančių paveiktų vartotojų pasakojimų, kurie teigia, kad jų „Binance“ paskyra uždrausta, be aiškios klientų pagalbos. Šiame straipsnyje apžvelgiami 2 svarbūs dalykai, kuriuos turite atlikti sustabdę „Binance“ paskyrą.

(1) Padaryk savo dalį. Susisiekite su „Binance“.

Pirmas žingsnis visada yra išbandyti lengviausią būdą, t. susisiekite su Binance. Kas žino, atlikus šį paprastą veiksmą jūsų „Binance“ paskyra gali būti vėl suaktyvinta. Po daugybės naujausių skundų internete „Binance“ sukūrė procesą, kad klientai galėtų atrakinti savo sąskaitas. Naudokite šią „Binance“ pateiktą nuorodą ir atlikite nurodytus veiksmus. Kai kuriais atvejais tai veikia.

Svarbu: nors esate be galo nusivylęs, kad jūsų „Binance“ paskyra yra uždrausta, visada atminkite: NIEKADA niekam neduokite savo slaptažodžio, asmeninio rakto ir pan. Jei kas nors iš kanalų jūsų to prašo - tai sukčiavimas.

(2) Trečiosios šalies atstovavimas.

Tai tarsi paslėpta paslaptis kiekvienoje įmonėje visame pasaulyje. Ypatingas dėmesys skiriamas vartotojams, kuriems atstovauja kita profesionali įmonė. Jei manote, kad susisiekus su „Binance“ jūsų „Binance“ paskyra vis dar neatkurta, arba jei atsakymas delsia, pabandykite tai padaryti. Pasinaudokite „atstovybės“ įmonės pagalba, kad jūsų vardu išsiųstų „Binance“ pranešimą, kuriame reikalaujama atsakyti (ne, tai nėra teisinis pranešimas). Yra tam tikrų organizacijų, kurios jūsų vardu išsiųs laišką „Binance“ klientų aptarnavimo tarnybai reikalaudamos teisingumo. Jie atstovaus jums ir pareikalaus atsakymo. Toks atstovavimas gali būti išplėstas klientų aptarnavimo skyriuje. Priverskite juos pastebėti jūsų atvejį ir greitai reaguoti. Tokių atstovaujančių įmonių el. Laiškas sukelia tam tikrą impotanciją ir padeda jūsų atvejui būti pastebėtam. Kripto palaikymo organiz. yra viena iš tokių kompanijų, su kuriomis galite pabandyti susisiekti. Jie išklausys jūsų bylą ir parengs išsamų dokumentą, jei jis tikras. Galite patvirtinti dokumento turinį prieš jiems išsiunčiant (el. Laiške būsite CC). Girdėjome, kad daugelis atstovų sulaukė greitų atsakymų. Kai kurios įmonės taip pat padeda laipsniškai išplėsti jūsų problemą. Jei vis tiek neatsakoma, jie susisiekia su „Binance“ palaikymo komanda „Twitter“ privačiuose kanaluose. Jei vis tiek neatsakoma, jie atvirai žymi socialinėje žiniasklaidoje reikalaudami atsakymo. Jei vis tiek nėra tinkamo atsakymo, jie siūlo jums tolesnius eskalavimo žingsnius. Kai jie pereina į kitą, kitą lygį ... „Binance“ nėra kito būdo, kaip tik išspręsti problemą.

DUK:

Kokios dažniausios Binance sąskaitos užrakinimo priežastys?

Nors priežasčių gali būti gausybė, 3 pagrindinės priežastys, kurios, mūsų manymu, yra:

Saugumas: dažniausiai jūsų paskyroje nustatoma tam tikra grėsmė saugumui. Jei sistema toliau stengiasi nulaužti jūsų sąskaitą, ji automatiškai užrakina tą „Binance“ paskyrą, kad saugiai saugotų jūsų sąskaitą. Tokiu atveju daugiausia jūsų „Binance“ sąskaitą galima gauti atlikus „Binance“ rekomenduojamus veiksmus (kaip minėta pirmame šio straipsnio punkte)
Patvirtinimas: taip pat kartais gali nutikti, kad nepateikėte tinkamo asmens tapatybės patvirtinimo arba jis pasenęs. Remiantis šalies įstatymais, „Binance“ gali tekti iš naujo patvirtinti jūsų sąskaitą. Jūsų paskyra gali būti užrakinta ir laikinai sustabdyta, kol pateiksite reikiamą informaciją.
Teisėsauga: Bet kuriai pasaulio kompanijai reikės vykdyti tiesioginius teisėsaugos nurodymus. Jūsų sąskaita gali būti įšaldyta, jei vyriausybės agentūros paprašė ją užrakinti.

Kodėl taip vėluojama atsakyti iš „Binance“ palaikymo tarnybos?

Taip, tai gali būti nemaloni patirtis. Ypač tada, kai jūsų lėšos yra užrakintos „Binance“ sąskaitoje ir laiku nėra atsakymo. Jūs taip pat turite suprasti, kad „Binance“ yra pasaulinė kriptovaliutų keitykla su milijonais vartotojų. Tokia bus ir kasdien gaunamų palaikymo bilietų apimtis. Įsivaizduokite, kaip sekate kiekvieną prašymą ir atgalinius žurnalus. Kai jis negali būti automatizuotas, nesėkmės gali būti greitai kaupiamos. Tai gali būti pagrindinė vėlavimo priežastis. Ir tikrai nėra gerai. Vienas iš būdų atkreipti klientų palaikymo dėmesį į jūsų atvejį, jei naudojamas atstovavimas (kaip aptarta aukščiau 2 punkte)
Post Reply

Return to “Binance Account Locked”